vineri, 19 noiembrie 2010

Romanii au ales Produsul Anului 2010!

Pentru al doilea an consecutiv, concursul PRODUSUL ANULUI are loc in Romania. Inca o data, consumatorii si-au exprimat preferintele in ceea ce priveste produsele, in cadrul celui mai mare studiu de piata din Romania.
Consumatorii au premiat inovatia!Produsul Anului 2010

Proiectul Produsul Anului a inceput in 1987 in Franta, in urmatorii ani extinzandu-se in peste 35 de tari din intreaga lume precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia si multe altele. In Romania, prima editie a fost organizata in 2009, editia din acest an fiind cea de a doua.

Dupa numai un an de studiu in Romania, rezultatele au fost edificatoare:
  • 65 % dintre cumparatori ar cumpara un produs marcat ca Produsul Anului;
  • 51% ar cumpara un produs ales Produsul Anului in locul celui pe care il folosesc in mod normal;
  • credibilitatea unei reclame creste cu 19% daca logo-ul Produsul Anului este folosit;
  • 38% dintre cumparatori au mai vazut logo-ul Produsul Anului.
„Piata de retail din Romania este intr-o continua dezvoltare. Cele mai de seama branduri pe plan mondial sunt prezente si in Romania, asa ca era necesar ca Produsul anului sa fie implementat si aici, la fel ca in alte tari din Europa, SUA si Asia,” declara Marc Herbrand – managing director Produsul Anului Romania.
Cum este ales Produsul Anului?
Participarea la Produsul Anului a fost deschisa oricarui produs de larg consum, cu exceptia marcilor private, produse lansate pe piata intre 1 iunie 2008 si 31 decembrie 2009 si care se gasesc in cel putin doua lanturi de supermaketuri. Pentru a castiga titlul, produsele trebuie sa aduca inovatii in domenii precum design, functionalitate, ambalaj sau marketing. Un juriu independent verifica inscrierile si le valideaza participarea.
Urmatorul pas este votul final dat de consumator. Cercetarea este derulata de cel mai important grup indepentent de cercetari de pe piata – MEMRB.
Peste 4.000 de romani au primit un formular online care cuprindea fotografii color ale produselor din fiecare categorie, utilitatea fiecaruia si de ce sunt inovatoare. Respondentii au fost rugati sa aleaga cel mai atractiv si inovator produs din fiecare categorie, sa spuna daca l-au utilizat vreodata si daca acesta a adus rezultatele promise. Studiul este un proces continuu, pe durata unui an intreg.
Iata produsele care au primit, anul acesta, aceasta distinctie:
COMPANIE
 
PRODUS CASTIGATOR

CATEGORIE

Procter & Gamble Romania SRL Ariel Pro-Zim7 Detergenti
Ariel Pro-Zim7, detergent
Noul sistem de protectie impotriva petelor de la Ariel aduce un beneficiu revolutionar pe piata de detergenti: astfel, acesta nu numai ca indeparteaza multe pete dificile, dar si protejeaza hainele de petele viitoare de tip granulat.


 Sc Unilever South Central Europe SA   Domestos 24H  Produse pentru curataraea toaletei
Domestos 24H
 Domestos, produsul care „Omoara toti microbii cunoscuti”, a fost relansat cu o noua formula – Domestos 24H – care este atat de densa, incat, chiar si dupa ce apa a fost trasa, continua sa adere pe suprafata vasului de WC, omorand microbii. Folosit zilnic in vasul de toaleta, Domestos 24H asigura protectie 24H impotriva microbilor. Variante: Pine, Atlantic, Red Power, Pink, Citrus.


  Sc Unilever South Central Europe SA   Clear 400 ml  Sampon anti-matreata
Clear 400 ml, sampon antimatreata5 variante Unisex: Ice Cool – contine mentol racoritor; reimprospateaza scalpul si parul; Scalp Oil Control – pentru scalp si par gras; contine extract de lamaie, indeparteaza excesul de sebum la nivelul scalpului; Curatare si Calmare 2 in 1 – curata in profunzime si calmeaza senzatia de mancarime; Protectie impotriva caderii parului – pentru par fragil; fortifica firul de par pentru a reduce riscul ruperii; Ingrijire delicata completa – pentru scalp si par uscat; hraneste si lasa parul matasos si stralucitor.

 L'Oréal Romania S.R.L.  L'Oréal Paris Elsève
Total Repair 5
 Produse pentru
ingrijirea parului
L'Oréal Paris Elsève Total Repair 5
Elseve Total Repair promite sa rezolve prima reparare totala a celor 5 semne de deteriorare a parului, avand ca rezultat:
•continut reconstituit;
•mai multa rezistenta;
•vitalitate;
•atingere de matase;
•stralucire de sanatate.

O combinatie unica de ingrediente puternice: pro-keratina si ceramidele face ca parul sa fie reparat in profunzime.

 L'Oréal Romania S.R.L. Mascara Maybelline NY
Volum‘Express Colossal

 Produse pentru frumusete
Mascara Maybelline NY
Volume Express Colossal
, noul mascara de la Maybelline New York le va oferi femeilor gene cu un volum colosal! Formula cu colagen invaluie genele tale pentru a le transforma in arme de seductie absolute.
Periuta usor si rapid de folosit va da genelor un volum colosal instantaneu intr-un singur strat.
 


L'Oréal Romania S.R.L. L'Oréal Paris Dermo Expertise Revitalift Fata, Contur si Gat Produse pentru ingrijirea tenului
L'Oréal Paris Dermo Expertise Revitalift Fata, Contur si Gat
Pentru prima data, laboratoarele Loreal Paris au creat o crema tratament pentru fata si gat, care sa pastreze contururile ferme. Imbogatita cu de doua ori mai multa Elastina decat crema de zi esentiala pentru elasticitatea si fermitatea acesteia, Vitafibrina intareste reteaua de fibre de elastina pentru a impiedica slabirea acesteia. Pro-Retinol A – un puternic agent activ anti-rid.


Sc Unilever South Central Europe SA  Dove Deo Minimising Deodorante / anti-perspirante femei
Dove Deo MinimisingFormula unica Dove Minimising contine:
  • Pro-Epil Complex cu extracte naturale
  • Dove 1/4 crema hidratanta.
Noul deodorant Dove Minimising actioneaza la suprafata pielii ca dublu agent de hidratare: reduce pierderea de apa de la suprafata pielii si previde deshidratarea. De asemenea, functioneaza si in profunzime pentru a incetini producerea celulelor existente in foliculul de par.
Dove Minimizing este disponibil in doua variante:
  • Wild Rose - parfum trendy, ultra feminin
  • Nature Fresh - parfum proaspat.

South Central Sc Unilever Europe SA  Dove Shower Gel Go Fresh  Produse pt ingrijirea corpului
Dove Shower Gel Go Fresh
Gama de geluri de dus transforma experienta dusului zilnic intr-o evadare din cotidian, aducind prospetime si o intensa senzatie de rasfat.

Cu gelul de dus Dove Burst, pielea este hidratata, datorita 1/4 crema hidratanta, iar parfumul de nectarina si ghimbir alb ofera o experienta unica de prospetime si ingrijire.


Danone Romania SRL  Cremosso cu fructe   Iaurt
Danone, Cremosso cu fructeIn fiecare dintre variantele de iaurt Cremosso capsuni, piersici si visine - se regasesc bucati de fructe care in combinatie ca iaurtul cremos, satisfac nevoia consumatorilor de “ceva dulce”.
Cremosso cu Fructe este mai mult decat un iaurt, este acel produs care poate oferi consumatorilor sai clipa de rasfat numai pentru ei. 
Produsul Anului 2010
Prezenta logo-ului Produsul Anului pe ambalaj duce la o recunoastere usoara a produselor la raft pentru consumatorii ce cauta unu produs mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu